Hvordan at finde publikum i din nichemarked

Det største problem med at få kundeemner indebærer arbejder den hårdeste måde vs arbejder den nemmeste måde. Langt de fleste virksomheder i dag markedsfører baglæns, og derefter de handler alle overrasket, når der ikke er nogen reaktion.

Det gør langt størstedelen af virksomhedsejere. De oprette eller tjenester eller produkter fra deres selskab og de forventer at gå ud og finde folk til at sælge deres produkter eller tjenester til.

Dette er en stor fejltagelse. Denne metode til at forsøge at tjene penge kan fungere, hvis du har en ubegrænset kapacitet for lommepenge, spilder tid, og har ingen bekymring for risikoen.

Hvis du ligesom de fleste af os, gøre vi, der ønsker at tingene lidt mere sikkert og billigt. Der er en positiv måde at gøre en stor indkomst.

Find dit marked først. Find ud af, hvad folk ønsker. Så lad dem købe, hvad de har fortalt dig de ønsker. Du må ikke bruge nogen tid på at tænke om det produkt eller den tjeneste, du vil gøre indtil du har opdaget markedet.

En perfekt afstemt budskab til det rette marked er den bedste og sikreste vej at gå. Jeg understreger marked til dig i en stærk måde og ikke den vare eller tjenesteydelse.

Du skal beslutte, hvad markedet enten du, eller en anden du vælger at arbejde med ved hele. Du er nødt til at finde markeder, der virkelig, virkelig ønsker tingene.

Der er bogstaveligt talt tusindvis af potentielle stramt niched markeder derude. Din første opgave er at finde dem. Find hvad folk ønsker før du selv begynder at tænke, om hvilken form for produkter eller tjenesteydelser, kan de købe fra dig.

Der er nogle dårlige produkter eller tjenester ud i verden i dag, der meget overraskende sælger meget godt. Dette har forbløffet mest almindelige kulturer og de stadig sælger.

Du skal “finde publikum” først før at komme ind i denne ønsketænkning du har de bedste produkter eller tjenesteydelser. Find dem og finde ud af, hvad de ønsker.

Vælg en gruppe du grundigt forstå, at du kan dele din passion med. Din troværdighed med. At finde en målgruppe, vil en du forstår helt tillade dig at kende folks ønsker. Derefter begynde at bygge din forretning omkring dine resultater.

Den mest almindelige hurdle virksomheder ansigt er de tror, de har den næste store ting siden bagt brød. Så de spørge sig selv, “Hvem vil købe det?”

Tror du, at alle vil line op til at gøre forretninger med dig? Ikke næppe!

En af de mest skadelige fejl er mennesker læser de gamle “Vejen til Riches” bøger undervises i markedsføring. Dette er grunden til, hvorfor fleste mennesker i deres egne virksomheder ikke sidste to år.

At finde et marked af interesserede potentielle kunder, der reagerer på du er den største lektie lært nogensinde! Hør dem fortælle dig, hvad de ønsker. Lad dem købe, hvad de ønsker at købe.

Forestil dig at have ingen generende rådgivning. Ingen vareprøver. Ingen smag test. Ingen rådgivning. Bare gode gamle sælger. Du vise dem dit produkt eller service og de købe det.

Så når de sælges du få dem til at henvise venner og familie og du gå ud og sælge mere. Dine kunder vil ikke have en salg rådgiver. De vil bare et hus, bil eller stykke udstyr osv… At være en anmassende sælger er den største hårdeste udfordring, der er.

Ingen tror på nogens salgstale. Ingen bekymrer sig om din “professionalisme” eller hvor længe din virksomhed har været i branchen. Ingen ønsker at høre, hvordan din virksomhed vil løse alle deres problemer og gøre deres liv bedre.

Du skal hele tiden kigge efter en ud af en million mennesker, der faktisk ønsker hvad du sælger eller ønsker at investere i dine tjenester. Periode!

Du er nødt til at kæmpe alle ved at være en modstander. Og indtil du omarrangere dine tanker om at finde markedet først, vil du altid være i denne unødvendige kamp.

Copyright © 2005 Abe Nathalie

Du kan offentliggøre denne artikel i din ezine, nyhedsbrev på dit websted, så længe bylinen er inkluderet og artiklen er indeholdt i det hele. Jeg spørger også, at du aktivere nogen html links findes i artiklen og i forfatterlinjen. Behage sende en høflighed link eller en e-mail, hvor du udgiver: support@multiplestreammktg.com

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *